Bedrijfsfeest  thumbnail

Bedrijfsfeest

Published Sep 29, 22
7 min read

Bedrijfsfeest Apeldoorn



Wil je besparen dan kan je overwegen om in plaats van een professioneel cateringbedrijf een traiteur in te zetten. Je moet dan wel zelf de opmaak verzorgen maar de meeste traiteurs leveren wel goede kwaliteit voedsel en het eten kan ook heel verrassend en origineel zijn. Bij catering is ook de uitstraling belangrijk.

Wat ga je serveren? Een lunch, brunch? Een volledig 5-gangen diner of kies je voor een walking diner dat heel geschikt is voor netwerkbijeenkomsten? Ook de factor bediening is belangrijk. Is er bediening, wie zijn dat, welke uitstraling zoek je? Een goed idee: proeven! Vraag je cateraar om een zogenaamde “tasting” waarbij je verschillende gerechten en de bijpassende wijnen kunt proeven.

Houd rekening met bijzondere wensen van je gasten. Vegetarisch, allergieën Wat doe je met voedsel dat overblijft? Verspilling en weggooien is niet meer van deze tijd, Wil je nadenken over milieu en biologische producten? Suiker, vet… zet je je gasten gebak en snoeperijen voor? Je loopt het risico dat ze minder alert worden en zich lusteloos voelen, Nodig je cateraar tevoren uit op je locatie.

Je evenement is in grote lijnen georganiseerd en nu wordt het tijd je gasten en bezoekers te informeren (stripper boeken). Hiervoor is budget nodig. Heb je veel te besteden? Adverteer dan op tv, radio of plaats banners en posters. Niet zoveel te besteden? Dan zul je extra kritisch moeten kijken naar de uitgaven.



Of op zijn minst een landingspagina. Hier kan je alle informatie over je evenement kwijt, kunnen deelnemers zich opgeven of een ticket kopen. Ook een Facebookpagina is belangrijk (niet openbaar natuurlijk). Je website en Facebookpagina kan je zo aantrekkelijk inrichten als je maar wilt. Zet er leuke foto’s op en filmpjes of interviews.

“Schrijf je hier in” of “Bestel hier je tickets”. Natuurlijk hangt het in grote mate af van het soort evenement dat je organiseert. festival feest organiseren. Voor een afdelingsuitje is dit allemaal niet nodig. Een andere manier om je evenement onder de aandacht te brengen is een mailing naar genodigden, of een kaartje per post.

Casino Avond Op Bedrijfsfeest



Nodig je gasten niet steeds opnieuw uit, dat voelt als spammen. Na een eerste mailtje kan je enkele dagen later nog een herinnering sturen. Laat het hierbij of schrijf nogmaals kort voor het evenement. Nogmaals: social media zijn heel geschikte kanalen om een evenement onder de aandacht te brengen. Zorg er wel voor dat je steeds interessante, nieuwe informatie deelt en deel steeds de link naar je evenementen-website of evenementen-pagina.

Zij zitten vaak te springen om nieuws. Zorg wel voor een goed en professioneel geschreven persbericht. Je kunt lokale kranten benaderen, lokale radiozenders en voor bepaalde evenementen natuurlijk ook de nationale pers. Als je bereid bent gratis tickets weg te geven dan kan je hiermee extra exposure genereren. Handig en het scheelt je een hoop werk én levert je extra reclame op.

Let hierbij wel op dat je voor de juiste bloggers en/of vloggers kiest. Denk niet dat het klaar is als je evenement eenmaal van start is gegaan. Dit is hét moment om zichtbaar te zijn - festival feest organiseren. De dag van je evenement begin je met een kickstart meeting met je team en eventueel ingehuurd personeel.

Hoe meer likes hoe beter. Natuurlijk moet je als gastheer of gastvrouw je gasten begroeten en gesprekken voeren. Misschien is het wel leuk om een loterij te organiseren of iets anders ludieks. Dit soort activiteiten tijdens je evenement leveren vaak hilarische momenten op en zijn een opstapje naar je volgende evenement.

Dan weet je voor de volgende keer wat er beter kan. Met behulp van je plan van aanpak kan je per onderdeel nagaan hoe alles is verlopen. Was de locatie goed gekozen? Was de catering perfect? Hebben je gasten zich vermaakt, sprak de spreker zoals je dat had ingeschat? Vergeet ook niet je team te bedanken voor hun inzet.

Je gasten vinden het hoogstwaarschijnlijk leuk om na het evenement nog van je te horen. Stuur ze een bedankje voor hun bezoek, bijvoorbeeld samen met een leuke herinnering zoals een groepsfoto.

Bedrijfsfeest Ideeën

Waarom organiseer je een evenement? Wat en wie wil je bereiken? Wanneer is je evenement geslaagd? En wat mag het kosten? Dat zijn belangrijke vragen als je begint met het organiseren van een evenement. Je zult merken dat als je even de tijd neemt om hier goed over na te denken, je veel andere keuzes (locatie, programma etc - festival feest organiseren.) veel makkelijker maakt! Een evenement organiseren kost veel tijd en energie.

Zorg dat wel dat je handig samen kunt werken in één document, zodat je niet steeds op zoek moet naar de juiste informatie. Zorg dat je ruim op tijd met je voorbereidingen start. Soms zijn locaties bijvoorbeeld al ruim een jaar vooruit geboekt. Het draaiboek is jouw houvast tijdens de voorbereidingen (festival feest organiseren).

Hoe verder je komt, hoe gedetailleerder je het tijdsschema voor jouw evenement maakt (festival feest organiseren). Probeer jezelf nu al zoveel mogelijk vrij te plannen van taken tijdens het evenement, zodat je je handen vrij hebt om de grote lijnen te bewaken. Aan een evenement werken vaak tientallen mensen van verschillende bedrijven mee.

te briefen en de techniek te testen.

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: stap één is altijd het vaststellen van je doel (festival feest organiseren). Wie zijn je stakeholders, waar hebben zij behoefte aan én wat wil je bij deze groep bereiken? Als het doel helder is, bepaal je of een evenement überhaupt het juiste middel is en wat dit voor je stakeholders oplevert.

Het organiseren van een hybride evenement is dus geen doel op zich. Je doel en budget zijn de basis, vervolgens kijk je naar vorm en inhoud. Hoeveel is het je waard om het eventdoel te behalen? Het is goed om te weten dat hybride evenementen altijd meer kosten met zich meebrengen, omdat je eigenlijk twee evenementen tegelijk organiseert: online en offline.

Bedrijfsfeest Op Het Strand

De programma’s lopen lineair aan elkaar, maar kunnen nooit de hele tijd gelijk zijn. Maak daarom altijd twee programma’s die in een draaiboek samenkomen. De spanningsboog van een online kijker is bijvoorbeeld veel korter dan die van een fysiek aanwezige bezoeker - festival feest organiseren. Online zul je dus meerdere korte sessies (max. 30 minuten) moeten aanbieden.

Wat doe je dan met de online gasten? Die gaan echt niet tien minuten naar een zwart scherm zitten kijken. mannelijke stripper. Denk hier vooraf over na, zodat beide groepen een passend programma hebben met interactie en het evenement als waardevol beschouwen (festival feest organiseren). Foto door: Joni Israeli Een host verwelkomt de online en fysiek aanwezige gasten en zorgt voor interactie.

Gaat een sessie over een inhoudelijk onderwerp? Dan is het handig als de moderator zelf ook kennis heeft van het onderwerp, zodat gestelde vragen naar waarde worden ingeschat. Tijdens een hybride evenement is het waardevol om zowel een online als fysieke host te hebben. Zij zorgen voor interactie en het bespreken van vragen - festival feest organiseren.

Van techniek naar strakke tijdslots en van sprekers tot on- en offline interactie: tijdens een hybride evenement komt er heel veel tegelijk samen. En dan heb je ook nog eens te maken met twee programma’s. Om dit alles in goede banen te leiden en te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt is een regisseur essentieel. festival feest organiseren.

Must: betrek een regisseur al in een vroeg stadium bij je plannen, zodat alles direct goed is afgestemd - festival feest organiseren. Gasten onthouden nog lang hoe ze zich voelden op een (online) evenement en koppelen dit aan je bedrijf of merk. Zorg daarom dat de fysiek aanwezige en online bezoekers zich helemaal op hun gemak voelen, juist nu.

Gasten zitten niet in de zaal bij een tv-programma. Een gevoel overbrengen op de online gasten is misschien nog wel uitdagender. Zij zitten op hun eigen werkplek met alleen een schermpje voor zich. Laat daarom beelden uit de zaal zien, geef een virtuele rondleiding, organiseer een chat carousel of laat een online gast inbellen - festival feest organiseren.

Bedrijfsfeest Haarlem

Denk hierbij bijvoorbeeld aan catering die vooraf wordt thuisbezorgd of entertainment in een online lobby. Evalueer zowel met de fysiek aanwezige als online gasten om te kijken of vooraf opgestelde doelen bereikt zijn. Om meer inzicht te krijgen in het gedrag van de online gasten kun je de statistieken gebruiken van het platform waarmee is gestreamd.



In een druk op de knop heb je inzicht in het kijkgedrag van bezoekers. Kun je ook mooi kijken of dit overeenkomt met de ingevulde antwoorden. Ook na het evenement wil je zo lang mogelijk toegevoegde waarde bieden aan bezoekers. Zorg daarom voor verschillende contactmomenten waarop je nog iets deelt over het evenement.

Zo blijf jij langer in hun herinnering en verleng je het positieve gevoel bij je merk of bedrijf (festival feest organiseren).

Latest Posts

Bikini Maat 134

Published Oct 13, 23
4 min read

Slingshot Bikini

Published Oct 12, 23
7 min read

Bikini's Voor Dames - Push-up & Meer

Published Oct 12, 23
5 min read